dijous, 8 de maig del 2008

Concert Solidari

Acabo de venir de la Mirona a on s'ha fet un concert solidari amb els grups : De un mundo aparte i Les cares de Belmez són gent molt jove que es van solidaritzar amb la Fibromiàlgia ; ah! però a on era avui tota la gent de Girona ? a on eran els 420 socis?. Aquesta pregunta me l'ha fet una nova socia  ( de fa un parell de semanes-el dia de Sant Jordi-per ser ben exactes) ó la Marta (que també fa poc temps) i és quan jo m' he recordat d'aquest bloc que just fa mitg any vaig començar amb la mateixa pregunta.
Hem estat uns 50 solidaris avui a la Mirona , només...
Mercè, bona pregunta, perque avui em començo a preguntar si val la pena tant d'esforç...

3 comentaris:

Àngel ha dit...

Si no tinguessis aquest esforç ni 50 ni 5 persones estarien ahir a la Mirona, això vol dir mes lluita per tots els àmbits que pugueu per donar a una visiò del que patiu i el recolzament que nesesiteu de les Administracions i sobre tot de la Sanitat. Anims que els necesiteu tot. Penseu que el dia tampoc ajudaba,dijous a les 10, en un Poligon Industrial, va força i amunt.
Una abraçada Àngel

Angus ha dit...

anims companya se que és molt d'esfort però crec que algun dia haurà balgut la pena, gent com nosaltres han sigut els que han fet possible que s'areglin unes altres malalties i crec que si juitem algun dia haura valgut la pena, així que continuarem amb la nostra lluita.
No et rindas, se que va venir poca gent, però poques amb moltes ganes de donar-nos el seu recolçamet.
una abaçada

Merce ha dit...

Ja soc aqui!!respecta a la pregunta que et vaig fer el dia del concert,val a dir,i ara ja podem dir de segur "i tant que han valgut la pena tots els esforços",avui davant del parlament m'he emocionat moltisim,les cares que m'han passat pel meu cap,no han sigut cap dels parlamentaris,sino la del meu referent positiu a la meva malaltia,i a la vostre,tu pilar i l'angus les primeres persones que m'han entes i escoltat,molts petons i moltes gracies!!!una abraçada per tothom!!!! MERCE.